fredag 11 januari 2013

Mina 11 altrade favoriter för 2012

 Jag blickar tillbaks vad jag altrat förra året, och det blev en hel del.  Dessa 11 är mina favoriter, även om jag hade problem att välja.


 För Scraplagret

 Beställning

 Beställning


Present

 För Scraplagret

 Beställning

 Till Midsommar cropen på Svensk Scrapbooking

Månadstävling ScrapPerra som jag vann.


 För Scraplagret

För Scraplagret

 För Inzpira men nåt hände så den kom aldrig med, fast de sa att den skulle det.

Trevlig helg,

3 kommentarer:

  1. Vilken härliga lista du gjort!
    Du är så duktig på detta och du varierar dig så mycket = det gillar jag =)
    Allt är så snyggt men om jag skall välja några favoriter ur detta blir det nog din übersnygga korsettbody, tårtan, raketerna och de supersöta små conversen!!!!
    Ska bli kul att hänga med här inne i år oxå och se vad för snyggt du kommer göra!!
    Stor helgkram från mig!

    SvaraRadera
  2. Du, Stephi, är Alter-Drottningen no 1!!!! Dina grejor är alltid, alltid så välgjorda, så detaljrika och så bländande snygga att man måste ta på sig solglasögonen när man ska besöka din sida!

    En imponerande samling fantastiska saker!!!!!

    SvaraRadera
  3. Du är fantastisk så mycket fina saker du har skapat under året, dina resväskor är ju bar sååå snygga gillar dom jättemycket, och blomsterflaskan, och kameran,och tårtasn och bodyn ja allt är så välgjort och fint alltid lika roligt att titta in till dig
    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.