tisdag 6 september 2011

Vill du leka med mig?

Jag tycker det skulle vara skoj att göra lite kort som en annan bestämmer materialet på.
Jag skickar ett färdigt kit med papper, dekorationer  till den som vill hänga på detta, jag gör själv något av ett likadant kit, du skickar ett kit till mig och har ett lika hos dig som du gör att kort av. Sedan presenterar vi ett bestämt datum våra kort i bloggen. Är det flera som vill hänga på, är det kul! Men då kanske man får ha i omgångar så det hinns med.

Om du har tid och lust skriv en rad här under.
Stephi

5 kommentarer:

  1. Åååå, låter jätteroligt, jag är på :)Du har min mail va?
    Kram Kattiz

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag tänkte samma tanke härom dagen! Jag är på!

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med på detta om jag får.
    / Elin

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.