lördag 17 september 2011

Byta kortkit del 2

Jag skrev i min blogg för ett tag sedan att jag ville ha någon att köra en kul utmaning med, och Kattis tyckte det skulle vara jättekul.
Det hela går ut på att två personer gör i ordning två likadana kit till något alster och sedan skickar man det ena till någon som gör samma sak.

 Det går bra att använda chalk, glitter och sånt. Jag och Kattis bestämde oss för att skicka med en turtorial var. Jag valde en flasktag från fruarna Lilja, hon ett bokkort från Scrapdrakens blogg.
Detta är så spännande för det kan bli så olika även om vi har  använt samma material.
Jag passar på att tävla med min för Kenny K  och för Gorjuss, its a man thing.

Här är materialet jag fick av Kattis.

 Stämplar från KennyK, Ticklet pink stamps, Bildmålarna och Kort o gott.

Och här kommer mina bilder


  Och här är Kattis enormt fina bokkort.



Tack Kattis för att du ville leka med mig.Himla roligt att se hur det kan bli med samma material och samma turtorial. Roligt roligt :-)
Under detta inlägg finns mitt kort-kit jag skickade samt våra flask tags.

9 kommentarer:

  1. Den här idén är ju bara så häftig!!! Supersnygga kort båda! Otroligt fina färgläggningar av motiven. Det som är lite roligt är att ni båda valt samma motiv på framsidan och inuti. Eller kanske det var bestämt innan?

    SvaraRadera
  2. Vilken skojjig idè
    Snygga alster blev det

    SvaraRadera
  3. Två riktigt fräcka bokkort! Jätterolig utmaning! :)

    SvaraRadera
  4. amazing details and use of colour

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

    SvaraRadera
  5. Roligt också att använder detta kort i vår utmaninge denna vecka hos KKKGC. Stort lycka till. Och Päivi - nix det var inget vi bestämde innan....

    SvaraRadera
  6. Nu har jag suttit och tittat igenom din blogg i en halvtimme, jag fastnade....det är inte så ofta jag gör det! Nu har jag lagt till din blogg som favorit! Du är verkligen jätteduktig!! Kram, Maria (marymarydel) ...finns på alltomscrap & svenskscrap.

    SvaraRadera
  7. Vilka snygga bokkort och flaskkort ni fick till! Visst var det skoj! Det är kul att se hur olika de kan bli fastän materialet är det samma!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.