tisdag 13 september 2011

Bloggcandy för mina följare

 Blogcandy stängd/closed now.
Det är 7 som vill vara med, nu ska jag ropa på min man att han ska säga ett nummer
mellan ett och sju.Fredrik svarade nummer 7!
Its seven girls who´s joining this candy, I asked my husband to tell a number between one and seven and he said 7.
Så GRATTIS till Ann-Charlotte! Maila mig så får du ditt paket i veckan. stephis.kort@gmail.com

 Tack ni andra för att ni ville vara med.



'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


En liten candy bjuder jag på för att visa min uppskattning för er följare :-)
Att ni vill se vad jag skapar glädjer mig så. Kram till er alla!!


Skriv en kommentar här nere så drar jag en vinnare på söndag kväll 21:00.
Stephi

8 kommentarer:

  1. Klar man vill vara med, är ju inne en hel del å kikar på allt snyggt ;)Kram Kattiz

    SvaraRadera
  2. looks great, love to take a chance for it!

    SvaraRadera
  3. Men åh vad snällt av dig :o) Klart jag vill ta chansen och vara med i utlottningen :o)

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh så snällt.
    Klart man gärna vill vara med .
    Är ju in och kikar på allt fint du gör titt som tätt.
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Klart man vill få chansen till lite godis!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  6. Visst vill jag vara med:)
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med:-)
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  8. congrats to the winner and thanks for giving us this chance!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.