tisdag 30 augusti 2011

I made it to Walk on Fame

Jag är så mäkta stolt så jag snart ramlar av stolen för ett av mina alster, ett tittskåp har blivit valt som Augustis Walk of Fame hos StampARTIc.  Så här står det i deras blogg:

 Augusti närmar sig sitt slut och det är dags för oss att dela med oss av de fantastiska alster vi denna månad har hittat ute i bloggvärlden.
Man slutar aldrig förundras över allt vackert som skapas och hur det kan varieras i oändlighet...
Så låt oss nu presentera de alster som valts ut till augusti månads Walk of Fame.
http://stampartic.blogspot.com/2011/08/walk-of-fame-august-2011.html


Ha det gott, Stephi

6 kommentarer:

  1. WOW vad snyggt och ett stort grattis! Men det är du värd för du är fantastiskt duktig.
    Kan passa på å tala om att Marianne Design är på g nu och att jag lämnat in ett bidrag om gästplatsen :) Ha det gott.
    Kram Kattiz

    SvaraRadera
  2. Åh, Grattis Grattis Grattis!!! Du ska vara stolt!!! Vad kul! Är så glad för din skull!!!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS!!! Gu va kul för dig! Det är du verkligen värd!!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Detaljrikt, underbart, att titta länge på... preci som det ska vara!

    Att just du blev utvald är inte alls konstigt, du gör ju saker som är såååååå fina! Alltid.

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis! helt underbart tittskåp det var du verkligen värd!
    Kramar

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.