måndag 29 oktober 2012

Blogg Jippo, En tavla

Nu är det dag 4 på mitt blogg jippo där du har chans att vinna olika vinster. Detta gör jag för att fira min blogg som fyller 2 år.


Denna vecka 26 oktober- 1 November kommer jag varje dag ha olika vinster. I varje inlägg kommer även det finnas något som är skapat av mig. För att ha chansen att vinna detta vill jag att Du skriver ner under kommentarer hur du skulle använda denna vinst på mitt kort.  Alla kan vara med och tävla och sluttid alla dagar är kl 23:59. Vinsterna presenteras lördagen den 3:e November på förmiddagen.

Jag gör på detta sätt för att fler ska få chansen att vinna, men har du tur kan du vinna flera vinster.


Jag visade denna tavla för Scraplagret i lördags. Jag kladdade loss och plötsligt såg jag en kvinna i hörnet, lite kul! Vill du veta mer  kolla in på Scraplagrets blogg.






Detta kan du vinna idag, 29 okt fram till kl 23:59.



8 kommentarer:

  1. Oh, verkligen superhäftig tavla! Gillar verkligen det subtila med kvinnan som uppträder efter ett tags betraktande! Coolt! En blingdöskalle skulle passa perfekt till mig som kämpar med att ta mig ur gulle-gulle-träsket! Med en sådan deko på ett kort skulle jag vara tvungen att skapa tuffare än normalt vilket vore en spännande utmaning! :-)
    Kram
    //Cattiegirl

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker tavla, så häftigt med kvinnan som bara dök upp sådär!
    Från din vinst skulle jag ha valt att använda clearstampsen "lite slarvigt" här & där :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Jag skulle ha satt döskallen där kvinnan ser ut att peka. Vänstra övre hörnet ser ut som ett spöke så det passar ju med en döskalle också. Jag hade satt blommorna lite i nederkanten där färgen "delar" sig. Stämplat lite här och där med clearstampsen. Spegeldelen var mer en utmaning, men den skulle jag nog försöka hittat en passande plats till när allt annat ramlat på plats.

    Riktigt läckert Stephi!

    SvaraRadera
  4. Gud vilken fräck tavla!
    Otroligt att man kan få till sådana här effekter, skitsnyggt!!!
    Kvinnan du fått till är så fräck, nästan lite spöklikt =)
    Jag ser dock ett ansikte oxå.....längst upp till vänster i bilden....ansiktet är rosa....två avlånga ögon med tårar nedanför + en mun som är öppen =) Ser du det jag ser,hihi!
    Där runt hade jag satt blinget på dagens vinst.......för att glimma till det fräcka ansiktet!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. OJOJOJ såå himla läcker, men så roligt att kvinnan bara dök upp där från ingenstans, du är ju en mästare på detta alltså :)
    Ja vilket huvudbry man får nu när man ska använda hjärnan lite, men ska försöka göra tavlan rättvis, jag skulle noga ha satt döskallen nedanför där hon ser ut att peka och cirklarna och blommorna skulle jag försöka klämma in längst ner i andra hörnet.

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Superläcker!

    Jag skulle fästa döskallen en bit upp till vänster.
    Och jag skulle stämpla på ytor där det inte är svart färg.
    :-)

    SvaraRadera
  7. Supersnygg tavla! Jag hade använt bokstäverna till ord lite här och där.

    SvaraRadera
  8. Maybe you can use some of the letters to write a little sentiment in one of the corners.
    Pearl x

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.