måndag 23 april 2012

Vinnare Bloggcandy

Ja då var det dax att lotta ut två vinnare. Det första jag lottar ut är första paketet. 26 st är med och hoppas på tur. Som vanligt har jag försökt sätta in Random Org här, men den kommer tom utan det nummer den valt.
Den första som vinner- det översta priset är nummer
'
'
'
'
'

'
'

'
'
'
'
'
'
'
'


''

'
'
 NR 18   STORT GRATTIS!!!
Grattis!!! Så roligt!! och vilken härlig candy du ger oss chansen att vinna :) Vill jättegärna vara med o fira. Är redan följare och har länkat till dig i min sidebar.
Tack för all inspiration:)
Kramis

  Skicka din adress till min mail------- stephis.kort@gmail.com


Sedan ska vinst nummer två delas ut oxå och vinnaren är:
'
'
'
'


'
'
'
'
NR 2 Grattis till dig med:-)
Vilka fina paket, jag är redan följare och har länkat i min sidebar hit .
Kramar TessiBessi

   Skicka din adress till min mail------- stephis.kort@gmail.com


TACK alla som ville vara med och pröva lyckan!



6 kommentarer:

  1. Stort grattis till vinnarna! :-)
    Kram
    //cattie

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag har sett att jag vann kort kitt tävlingen hos scraplagret :D så himla roligt. trodde inte jag hade någon chans vinna.
    Sen kan jag avslöja att stämpeln jag har med " innehåller en tillplattad kram" kommer komma i nyproduktion här framöver *ler*

    SvaraRadera
  3. Gratulerer så mye til begge vinnere!
    :-) Nina

    SvaraRadera
  4. WOW!!! Vann jag?? jag brukar ju aldrig vinna:) Jippi vad kul!!! Vilken härlig överraskning så här på en måndag :) Tack så jättemycket!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Vad roligt för vinnarna att se sina namn här =) Stort grattis till er båda!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.