fredag 23 mars 2012

Förvaring för mina brads

Nu har jag äntligen tagit tag i detta pilliga jobb att få ordning på mina brads.

Då de legat i små lådor huller om buller så känner jag att jag glömmer bort dem och inte heller känner inspiration att använda dem, då jag ej har någon överblick. Jag har många ggr tänkt att nää nu ger jag bort dem.
 
 Jag började med att sortera dem och sedan tog jag en gammal pizzakartong som jag måttade till. Jag bigade en kant runt om som jag senare vek ner i min gamla plåtlåda.

 Jag gjorde ca 20 hål i stöten, satte dit brads och tog lite mer mellanrum på de som var större.


När jag nu tittar in i lådan känner jag "ååh..de e så fina"
Jag är så glad att jag tog mig tiden att fixa detta! Nu har jag överblick och kan välja de färger som passar till det övriga.

10 kommentarer:

  1. smar o snacka om överskådligt

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det skönt när man får ordning på sina pryttlar! Snyggt och praktiskt!

    SvaraRadera
  3. Väldigt smart och en bra överblick!
    Undrar bara om alla mina brads skulle få plats i en pizzakartong...:-)

    MVH Miaa

    SvaraRadera
  4. Smart förvaring! Visst är det så att man lätt inte ser allt man har. När man kommer på en bra förvaring som visar upp det bättre blir det ju som att man shoppat alldeles gratis,hihi!!
    Själv har jag suttit i snart tre timmar och foamat massa stämplar (fy vad tråkigt =) och sedan p.g.a det blev det ju att jag fläckte ut alla stämplar ur låda och började organisera om =)Fast det är ganska kul att organisera bland dessa underbara saker oxå!
    Ha en trevlig fredagkväll!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  5. Smart!!
    Jag gillar luriga förvaringar och det här är ju ett praktexempel...för det som inte syns det finns ju inte :)

    SvaraRadera
  6. Oj vad du är påhittig, så himla smart förvaring för bradsen, tusen tack för tipset :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  7. Så himlans smart
    Nu ser man ju precis vilka brads man har.
    Tack för tipset

    Kramis

    SvaraRadera
  8. Så himla fiffigt, tack för tipset.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men va smart! Å en himla bra överblick. Det där borde jag verkligen göra med dom bradsen som har motiv

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.