söndag 8 juni 2014

studentkort

Jag är inte helt förtjust att göra studentkort. Jag har kommit på att det vore bra att köpa in lite fina stämplar. Nu hade jag inga så det blev att tänka till lite. Jag gjorde denna blomma så det skulle fylla kortet.  Resultatet blev tillslut bra, tycker jag.



Blomman gjorde jag genom att klippa ut en rund pappersbit och sedan vika bandet fram och tillbaka. Vid varje vik använde jag limpistol. På de två sista lagren klippte jag korta bitar som jag oxå vek in. Jag såg till att blå färg alltid var på vänster sida.




2 kommentarer:

  1. *ler* Du är som jag.. jag gillar itne heller att göra student kort.. jag tror det beror på färgerna *ler* Men du har verkligen lyckats.. jätte snyggt

    SvaraRadera
  2. Så himla käckt studentkort, gillar det mycket.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.