torsdag 3 april 2014

En kamera med kort inuti

Med nya coola produkter från Joy! Craft har jag gjort denna kamera. Jag har ju gjort två stycken tidigare men denna har kortet inuti. Längst ner finns pdf och länkar till de andra kamerorna.








Materiallist:
6011/0036 At the movies paper bloc
6410/0077 Clearstamp filmstrip
6410/0093 Clearstamp Grunge
6410/0079 Scrabble
6500/0211 Hobby glue
------------------------------------------------------------

Klipp ut mallen.
Måtta mindre pappersbitar till ut och insidan (om du vill ha olika papper)
Vill du göra just denna kamera med kort inuti rekommenderar jag dig att börja med insidan då det blir bökigt då blixt och objektiv sitter på plats.








Här är två kameror jag gjort tidigare med kort bakom kameran, som viks ut.

http://stephis-kort.blogspot.se/2013/05/kamera-med-mall.html

http://stephis-kort.blogspot.se/2012/10/blogg-jippo-en-kamera.html




5 kommentarer:

  1. Så himla läckert :D du är så fiffig

    SvaraRadera
  2. Stilig kamera, og takk for malen :)

    SvaraRadera
  3. Fin den här med! Gillar dina kameror skarpt, vet du och har ju "snott med mej" din mall och provat på en själv också. Tusen tack för att du delar och inspirerar!

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Sååå häftig kamera, lite annorlunda att ge bort och att få, och inte bara göra vanliga traditionella kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Wow vilken läcker kamera! Jag tror minsann att du också är en ingenjör! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.