måndag 11 november 2013

Vinnare av min candy

Denna måndag är det dags att utse vinnaren av min bloggcandy. Ett stort tack till er som ville vara med.
De som har gjort det jag önskade, att sätta in min bild i eran blogg har jag räknat med. Ni som ej gjort det uppfyller inte" reglerna". Jag är himla glad att få höra era åsikter om vilken stil jag har. Det känns som jag nu vet om folk frågar.
Okej då är det dags.... Jag har försökt kopiera och spara Random generator number, men lyckades ej.
Det var 24 stycken lotter och vinnaren blev nummer nio. Och nummer nio är
*****
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

Grattis! Jag vill placera dig i facket som en av dom duktigaste kortkreatörerna i Sverige :) du gör välarbetade kort och har humor överraskar och är väldigt tekniskt duktig!

Stort Grattis till dig och tack för din beskrivning av mig som gjorde mig tårögd:-)
Maila mig på stephis.kort@gmail.com så jag får din adress.

Stor kram till er alla,







2 kommentarer:

  1. Supergrattis till Petraso! Då kan vi känna oss trygga med att candyn hamnar hos en riktigt konstnärlig pysslare :-)
    Kramar!
    Outi

    SvaraRadera
  2. Vaktmästaren va söt du är!! Har mailat dig stephi :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.