söndag 15 juli 2012

Jag är en midsommarbrud

Tänk att kunna kalla sig brud när man är 44år!
 Det kan jag för jag har vunnit Svensk Scrapbookings tävling, midsommarbruden. Då man gjort till alla utmaningar fick man tävla i en extra utmaning.
http://www.svenskscrapbooking.se/midsommarcrop-midsommarbruden/comment-page-1/#comment-4264

I denna crop har jag vunnit 1 tävling, kommit 2a i 2 stycken och tagit hem titeln Midsommarbruden. Det känns så skumt, fattar det inte riktigt...så himla roligt. Nu väntar ett gäng vinster som ska skickas hem- riktigt spännande. Jag vill tacka Svensk Scrapbookings team som röstade på mig och även på övrigt folk på de tävlingar där alla fick vara med o rösta.

Ler och flinar just nu...hej hej


7 kommentarer:

  1. Skratta, gläd dej och framför allt - STRÄCK på dej och var stolt! Dina alster är superfina och vinsten och titeln välförtjänt!!!

    GRATTIS igen!!!!

    SvaraRadera
  2. Hallå

    Det är du värd för det du pysslar ihop är det bara du som kan komma på.
    Alla dessa underbara alster som bara poppar upp på din blogg är helt fantastiska

    Så ett bautastort

    GRATTIS till Midsommarbruden 2012

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad roligt :) Är inte förvånad du gör ju så mycket fint :)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Gratulerer så mye ! Der var noen riktig flotte bidrag. Mange ulike stilarter.

    Ha en fortsatt fin sommer
    :-) Nina

    SvaraRadera
  5. Mina varmaste gratulationer, du är väl värd titeln!!

    Ha en härlig dag och njut länge av att ha vunnit!

    SvaraRadera
  6. Hahaha... tänkte när jag såg rubriken att du gift dig :D Men du stort GRATTIS till dig!!! Du är verkligen värd vinsten!!!!

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  7. Massa grattis till en mycket värdig vinnare... inte konstigt du skapar så mycket fint. Vilken idérikedom du har. Grattis igen och kram Katja

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.