måndag 18 juni 2012

Min art journaling bok

I mitt Dt paket från Scraplagret denna månad fick jag denna Art journal ring pärm från Prima.
Den är så fin och jag är så glad över den. jag gillar att jag kan ta loss ringarna och arbeta fritt med min journaling.  Jag visar vad som finns i den.





 Den här sidan har jag valt som min framsida inne i pärmen. Stämplar och stenciler finns på Scraplagret.


 Förutom det jag visat finns många sidor med vecko-uppslag pappersfickor och massor av papper.



1 kommentar:

  1. Super läckert! Jag kan helt enkelt inte släppa loss gällande detta med mixed media och artjournaling. När jag sätter mig så blir jag låst... Så jag nöjer nog mig med kort och layouter :D

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.