torsdag 10 maj 2012

Kurs med Nathalie Kalbach

I helgen var jag på kurs med Nathalie Kalbach, en träff som Scrapgalen anordnade.
Jag lärde mig olika tekniker med gesso mister och masker. Då jag lätt blir trött att koncentrera mig länge tappade jag lite vad hon sa, men tack o lov så fanns Siri (Ziro) där och jag kunde fråga henne.

Här är min tavla jag gjorde. Mycket gillar jag med den, men vissa saker är det för mycket av.Som Nathalie sa, vissa saker kommer ni upptäcka att ni gillar, andra märker ni att det här är inte min grej...




 Här sitter jag och Siri och torkar alla lager av färger.

 Jag och Nathalie.



2 kommentarer:

  1. Äsch din tavla är ju jättefin! Men visst var det riktigt kul att göra dem!

    SvaraRadera
  2. För mycket eller inte? Jag älskar den!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.