måndag 17 oktober 2011

Kraftin´ Kimmie challenge #100

Kraftin´ Kimmie har en tävling denna månad och vinner man den kan man bli Gäst designer där för December. Tävlingen går ut på att göra ett kort med någon favorit stämpel, Jag gillar ju alla så det blidde tre. :-) För att få ett större hår på blondinen klippte jag ut ett till hår och satte med
3D kuddar på henne.
Jag tävlar även med detta kort på Scraptorget som har en tävling att ha tre stämplar på ett kort.

Kraftin´Kimmie have a challenge this mounth to make a card with your favorite stamp. I cant tell you just one I feel more love to so I decided to take three. To let the blonde girl get a bigger hair I stamped one extra girl, cut out her hair and put it on 3D tape.




 Håll nu tummarna för mig!


6 kommentarer:

  1. Wow! Skitläckert! Smart med extra håret på blondinen! Självklart håller jag tummarna!

    SvaraRadera
  2. Oj så himla läckert kort, håller tummarna:)

    SvaraRadera
  3. Hups, vilket härligt kort.

    Håller tummarna.

    SvaraRadera
  4. Superhäftig, du är så duktig på detaljer.
    Tack för ditt besök:)
    Ha det bäst!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. Jag blir alltid lika impad av dina alster!!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.