lördag 23 april 2011

Skepp o hoj!

I dag visar jag en tavla för En liten butik, som jag gjort till min son. Han gillar döskallar och pirater, men är bara 3 år, så jag har gjort tavlan lite söt men spännande för honom. Klicka gärna på bilderna då den översta är otydlig som liten.



Jag har mistat vågorna i tre olika nyanser blått, på vitt bling papper för att få extra glans.
Vågorna lades lager på lager, vissa lager fick 3d kuddar bakom sig.




Bläckfisken är på väg ner i havet med skatten...å neeej!


Glad påsk
Stephi

7 kommentarer:

  1. WOW, den kommer han gilla! Den var jättetuff, och massa roligt att titta på :)
    Me like a lot!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kan inte säga annat än WOW!!! Rolig, gullig och spännande den har alla ingredienser en liten kille behöver. Har ni kanske redan en berättelse till den? :o)

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Wow så häftig, behöver inte va en liten kille för att gilla den heller. Tok läcker!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken superhäftig tavla! Så mycket fina och roliga detlajer att titta på!!
    Jättefräck!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt fin tavla! Du är såååå duktig!

    SvaraRadera
  6. Hej igen, japp jag fick kuvertet och är jättenöjd och glad. Stoooort tack för "damerna" Vill du ha hjälp av mig framåt så är det bara att du hojtar :)

    SvaraRadera
  7. Hej tjejen!
    Jag har nåt till dej i min blogg, om du vill ta emot den...

    Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.