fredag 4 februari 2011

LO Choklad

Det händer inte så ofta att jag gör LO´s (layouter) men jag satt med mina 2 nya stämplar och kom inte på vad jag skulle göra med dem. Sen tändes en glödlampa och jag kom på att jag fullkomligt älskaaaar choklad men försöker undvika det för jag går upp i vikt, det är inte bra för kroppen och det har nu på sistone (ett år tillbaks) börjat klia i halsen då jag mumsar på min mjölkchoklad. Jag antar att jag inte tål den. På ena axeln sitter den rara ängeln som säger att jag ska undvika choklad, på andra axeln sitter djävulen...som ropar ÄT! *ler*





                                            Tack för titten, Stephi

8 kommentarer:

  1. Rolig och snygg LO! Idén med djävulen och ängeln är ju klockren! Fast jag trodde choklad var nyttigt! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, underbart sätt att använda stämplarna på. Jag slåss ständigt med dom känslorna, då jag jobbar på en chokladfabrik ;)Kanonfint!

    SvaraRadera
  3. Hi hi, vilken rolig : ))))
    Kanon!!!

    SvaraRadera
  4. jättefin ...snor iden rakt av om jag får :-)

    SvaraRadera
  5. Det där känner man ju igen :) Min lilla djävul vinner lite för ofta ;) Jättefin!

    Du har något som väntar på dig i min blogg :)

    SvaraRadera
  6. Hej hopp!

    Du har en liten sak att hämta i min blogg :)

    SvaraRadera
  7. En underbar LO
    Snygga detaljer och roligt tema.
    /Maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.