tisdag 4 januari 2011

Återvinning för hela slanten!

Januari tävling på Månadens utmaning!Jag har hängt på denna utmaning och det var rätt svårt men kul då jag tillslut hittade material i mina vrår till min tavla. Reglerna för tävlingen är:
Denna månaden vill vi se ÅTERBRUK på era alster! Om ni gör LO, kort eller alter spelar ingen roll, huvudsaken är att ni använder sånt som egentligen inte är traditionellt scrapmaterial. Det kan vara vad som helst, spillbitar av stämpelgummi, kapsyler, tomma förpackningar... ja vad ni nu har för "skräp" liggandes runt om i huset.

Jag skriver längst ner vad jag använt för material, det är en hel del! Jag valde texten återvinning men det blev kortare text på engelska därav valet. Klicka för större bilder






Skokartongs lock, Anti glid matta som jag distressade och krakelerade och satte dit silvriga små smältpärlor, skosula tvåfärgad till text och blomman, leksaksbils däck, rullgardins snöre som jag embossade och sprayade perfect pearls på, hönsnät som jag embossade i mahogny och svart, wellpapp som jag distressade i svart, 3 skruvar olika modeller, 2 stycken tippskydd från Ikea som jag embossade i mahogny, en Vissen Mistel sedan i julas, Ett rött band från Rädda barnenoch en antistat påse med nät-look.

                                                 Tack för titten, Stephi

7 kommentarer:

  1. Vilket härligt alter du fått till!! Tack för att du deltar i Månadens Utmaning.

    Vore glad om du nästa gång länkade till ditt bloggade inlägg, och inte bara till själva bilden. Det gick ju bra ändå denna gången, min historik kom tack och lov ihåg dig. Men det blir lite enklare nästa gång, om du länkar till blogginlägget istället.

    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Supercoolt! Du har verkligen bara använt bara "skräp". Kul att se hur olika sorters skräp kan bli något fint!

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen lyckats med utmaningen! Så mycket skräp du hittat och använt dig av, snyggt jobbat! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag ser en vinnare direkt, as cool : )

    SvaraRadera
  5. Wow, snacka om fantasi...riktigt häftigt!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.