tisdag 14 december 2010

Scrappa Loss tävling efter recept

Scrappa Loss har en tävling där man ska scrappa efter ett recept, se nedan.

Camilla har lagt till en speciell twist på skisstemat, en riktigt rolig utmaning:
Scrappa efter recept!
Hur många barn har du?= antal foto (el motivstämplar) på alstret

Vilken månad fyller du år?= antal mönstrade papper
(jan= 1, dec=12)


Vilken dag i månaden fyller du (1-31)?= minst antal ord i journalingen

Hur många bokstäver i ditt namn? = antal ord i titeln

Jag har tre barn så jag har 3 kort, jag fyller i juni så jag har använt 6 mönstrade papper. Jag har 19 ord i journalen då jag fyller den 18e och jag har 5 ord i min titel, använder mitt nick. 
Klicka för större bild.









                                                Tack för titten, Stephi

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint du göööööör!!!!!
    Jeansshortsen trodde jag först var äkta :-D

    Kul att du hakade på vår tävling!
    Hör av dig om du får problem med att ladda upp bilden i ScrappaLoss forum.

    Nina- DT, ScrappaLoss

    SvaraRadera
  2. Härliga färger! Bra idé att låta fotona vara i cirklarna!

    SvaraRadera
  3. Absolut helt enastående fantastisk LO! En alltigenom underbar skapelse!

    SvaraRadera
  4. Häng på väggen! Det är jäääättefint!<3

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.